غلبه بر استرس و راه های درمان آن

غلبه بر استرس و راه های درمان آن

اگر شما هم استرس زیادی دارید و راه مقابله با آن را نمی دانید ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم. مهمترین علت استرس (ترس) است. منظور اینکه ترس عامل اصلی تمام استرس ها و اضطراب‏ هاست. اگر ما بتوانیم ترس را در خود از بین ببریم به راحتی استرس را از بین برده‏ایم. ما در واقع از چیزی می‏ترسیم که یا اصلا وجود نداشته و یا اینکه احتمال به وجود آمدن آن کمتر از ۵۰% است. پس چرا بترسیم. در اینجاست که به جملۀ معروف "تفکر مثبت اساس هر موفقیت است” می‏رسیم. ما با تفکر مثبت خودمان نسبت به هر چیز و هر موقعیتی به راحتی می‏توانیم ترس خود را نسبت به آن موقعیت از بین ببریم.

علائم استرس و ترس

تپش قلب، احساس درد در قفسه سینه، احساس خفگی، احساس خواب آلودگی ، خستگی چشم، اسهال و تهوع ، خشک شدن دهان، تعریق زیاد، سوزش معده، مشکل در تنفس، خستگی چشم تمام اینها علائم استرس شدید که هر کدام برای بدن آسیب جدی به شمار می رود. پس شما باید اول از همه دلیل استرس شناسایی کنید و بعد برای درمان اقدام کنید.

اضطراب

 

مراحل پیشگیری از استرس و اضطراب

اجتناب از وقوع رویدادهای آسیب زای روانی، همیشه امکان پذیر نیست. با این حال، روش هایی برای کاهش خطر بروز اختلال درمان استرس و اضطراب شدید پس از وقوع چنین رویدادهایی وجود دارد.

این روش‌ها شامل موارد ذیل هستند:

  • مشورت با پزشک یا متخصص بهداشت روانی
  • تقاضای کمک از خانواده و دوستان
  • درمان سایر اختلالات روانی
علت اضطراب

 

راه‌های درمان استرس از طریق محصولات فوراور

محصولات فوراور به دلیل اینکه از محصولات طبیعی ساخته می‌شود برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. علاوه بر محصولات خالص و طبیعی فوراور ، ترکیبات دیگری نیز از این محصولات در جهت مصارف سلامت ، زیبایی و طول عمر تهیه میگردد که تمامی این فراورده ها نیز ارگانیک بوده و با پیشرفته ترین و تخصصی ترین روش ها ایجاد می‌گردنند، که این موجب اثر بخشی چندین برابری فوراور لیوینگ می‌باشد.

نوشیدنی ژل آلوورا

فوراور ژل خالص آلوئه ورا ژل آلوئه ورا، یک محصول تثبیت شده است. این محصول دارنده اولین تاییدیه از سوی کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا می باشد و برای سیستم گوارش و سیستم ایمنی بدن مفید است. این ژل به صورت تازه به طور مستقیم از گیاهان آلوئه ورا به دست آمده است. این محصول با دقت فراوان و با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنولوژی های روز جهان به دست آمده است. سلامتی قلب و عملکرد کبد را بهبود می بخشد و گرفتگی کبد را رفع می کند. قند و کلسترول خون را کنترل می کند. سبب تحرک ماهیچه ها و صحت عملکرد مفاصل شده و درد مفاصل را تسکین می دهد. شش ها را پاک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. زخم و جراحات را ترمیم می نماید.  در سلامتی کلیه ها و مجاری ادرار مؤثر است. برای سلامت پوست، مو و درمان بیماریها و اختلالات پوستی از قبیل جوش و آکنه، زونا و ویتیلیگو (لکه های سفید پوستی) بسیار مفید و مؤثر می باشد. 

نیچرمین

مواد معدنی ضروری و کمیاب را در اختیار شما قرار می دهد. مواد معدنی کلیدی را از زیر دریاها و گیاهان دریایی گرفته ایم. نتیجه یک مکمل است که باعث تقویت عملکرد مناسب عضلات ، هیدراتاسیون و موارد دیگر می شود. 

چای آلوورا فوراور

چای گیاهی از شکوفه های آلوورا ترکیب طبیعی بدون کافئین با گیاهان و ادویه جات گرم و سرد حس طراوت زندگی را به شما میبخشد.

نیچرمین
نیچرمین
چای الوئه ورا
چای آلوورا فوراور
فوراور آلوئه ورا ژل

فوراور آلوئه ورا ژل

فوراور جین چیا

جینسینگ منبع باور نکردنی انرژی طبیعی و گلدن شیا تمام مزایای یک غذای فوق العاده امروزی دو ماده قدرتمند برای هماهنگی کامل تغذیه و استقامت. 

مکمل غذایی رویال ژلی

راز ماندگاری ملکه زنبورهای عسل در کندو مواد مغذی است که برای تنظيم هورمونهای بدن و جوانسازی حیرت انگیز است.فوراور رويال ژلى ژل رویال، محصولی انحصاری با کیفیت بسیار بالا است. 

جینگو پلاس

 این تقویت کننده مغز به شما در تمرکز و مبارزه با خستگی کمک می کند.مکمل غذایی جینکوپلاس با استفاده از این محصول، خلاقیت خود را شکوفا کنید.قدمت این محصول منحصر به فرد برای تقویت حافظهForever Ginkgo به هزاران سال قبل باز می گرددترکیبی بی نظیر از 4 گونه گیاه بی نظیر است. Plusکه جز اصلی ترکیب Ginkgo Biloba عصاره برگاین محصول به شمار می رود، با گیاهان پر خاصیت نوعی قارچ رشی، Ganoderma چینی از جملهو گیاه فو-تی )پلی گونوم مولتی فوروم( ،SchisandrsGinkgo ترکیب شده است. گفته می شود که درخت از قدیمی ترین گونه های درخت باز زیستی است. به طور عجیبی طول عمر این درختان بیش از هزار سالبوده و در برابر قارچ ها و حشرات بسیار مقاوم هستند. یکی از محبوب ترین مکملهای Ginkgo Bilobaگیاهی موجود در اروپا و آمریکای شمالی است. عصاره به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل Ginkgo برگنشان داده Ginkgo می کند. تحقیقات بر روی گیاهاست که این ماده، گردش خون را در مغز افزایش داده و برای تقویت حافظه بسیار موثر است.

جین چیا

جین چیا

رویال ژلی

رویال ژلی

جینگو پلاس

جیگو پلاس

نظر خود را بنویسید